In twee ochtenden heeft Marthe ons meegenomen hoe we ons mutatieproces kunnen optimaliseren en digitaliseren. Dit ging aan de hand van een klantreis. Welke stappen zet de klant? Waar wordt de klant blij van? En wat is er gewoon nodig, bijv. wat betreft wet- en regelgeving? Ook heeft ze ons een inkijkje gegeven in de […]
In twee ochtenden heeft Marthe ons meegenomen hoe we ons mutatieproces kunnen optimaliseren en digitaliseren.
Dit ging aan de hand van een klantreis. Welke stappen zet de klant? Waar wordt de klant blij van? En wat is er gewoon nodig, bijv. wat betreft wet- en regelgeving?
Ook heeft ze ons een inkijkje gegeven in de digitaliseringsmogelijkheden.
Het hele proces optimaliseren en digitaliseren kost wat meer tijd. Maar het gaf ook direct nieuwe inzichten waar we de volgende dag al mee aan de slag konden.
Marthe bereidt de bijeenkomsten goed voor, is deskundig, stelt kritische vragen, maar beweegt ook mee als blijkt dat het bij onze organisatie net iets anders gaat.
Linda Luimes, manager Wonen